Mezoterapia Igłowa Twarzy | Redukcja Zmarszczek, Poprawa Owalu

Mezoterapia igłowa twarzy

Mezoterapia igłowa jest jednym z najskuteczniejszych i najpopularniejszych zabiegów medycyny estetycznej stosowanych w walce z procesami starzenia się skóry oraz leczenia zmian chorobowych oraz ich profilaktyki.

Czym jest mezoterapia igłowa twarzy?

Mezoterapia igłowa polega na wstrzyknięciu podskórnie lub śródskórnie małych dawek preparatów medycznych z aktywnymi składnikami, takimi jak: kwas hialuronowy, witaminy, aminokwasy, peptytdy i inne substancje odżywcze.

Zabieg odbywa się w znieczuleniu powierzchniowym i jest mało inwazyjny, dlatego najczęściej nie wymaga rekonwalescencji pacjenta, a podanie składników aktywnych bezpośrednio do miejsc problematycznych czyni ją zabiegiem niezwykle skutecznym i gwarantującym szybkie efekty.

Dla wszystkich którzy chcieliby osiągnąć efekt:

• redukcji zmarszczek i bruzd
  • redukcji zwiotczeń skóry, poprawa jędrności i napięcia skóry
  • poprawy elastyczności i jakości skóry
  • poprawy mikrokrążenia skóry
  • odbudowy kolagenu i elastyny
  • odmłodzenia, nawilżenia i regeneracji skóry
  • nawilżenia skóry, poprawy kolorytu
  • poprawy owalu twarzy
  • redukcji przebarwień melaninowych, pozapalnych
  • redukcji blizn potrądzikowych

Przed zabiegiem specjalista przeprowadza z pacjentem szczegółowy wywiad zdrowotny w celu wykluczenia ewentualnych przeciwwskazań do zabiegu i dobrania optymalnego do wskazań preparatu. Następnie, na twarz pacjenta nakładane jest znieczulenie w formie maści. Po upływie 20-30 min. można przystąpić do zabiegu. Specjalista wykonuje drobne śródskórne lub podskórne iniekcje za pomocą cieniutkiej igły i strzykawki w celu wprowadzenia dedykowanego mezokoktajlu bezpośrednio w skórę. Po zabiegu może wystąpić niewielka bolesność, zaczerwienie, drobne siniaki oraz nieduży obrzęk skóry w miejscu przeprowadzenia zabiegu. Objawy te powinny ustąpić w ciągu 2-3 dni. Bezpośrednio po zabiegu mogą być też widoczne drobne grudki, tzw. depozyty preparatu, które ulegają wchłonięciu w ciągu 1-2 dni.

W newYOU Clinic do zabiegów mezoterapii igłowej stosowane są wyłącznie sterylne certyfikowane preparaty medyczne takie jak:

• RRS HA EYES
  • RRS HYALIFT 75 PROACTIVE
  • RRS HYALIFT 75
  • RRS HA WHITENING
  • RRS HA INJECTABLE
  • RRS XL HAIR
  • RRS HA LONG LASTING

Aby osiągnąć maksymalne rezultaty przeprowadzanej terapii, należy w zależności od wskazania przeprowadzić serię od 3 do 6 zabiegów w odstępach od 4-6 tygodni. Pełna terapia zostaje zarekomendowana podczas wstępnej konsultacji.

• ciąża i karmienie piersią
  • stany zapalne skóry (opryszczka, trądzik)
  • skłonność do powstawania bliznowców, keloidów
  • skóra płytko unaczyniona
  • uczulenie na dany składnik aktywny zawarty w preparacie
  • aktywne choroby skóry, opryszczka w stanie aktywnym
  • choroby takie jak: cukrzyca, choroby krzepliwości krwi, choroby autoimmunologiczne, choroby nowotworowe, wirusowe zapalenie wątroby

Zalecenia przed zabiegiem:

• przez kilka dni przed zabiegiem należy unikać kąpieli słonecznych, kremów do depilacji, woskowania, peelingów oraz szorstkich gąbek do twarzy
  • nie stosować leków przeciwkrzepliwych
  • unikanie spożywania alkoholu dzień przed zabiegiem.

Zalecenia po zabiegu:

• po zabiegu nie nakładamy makijażu, przynajmniej do następnego dnia
  • warto szczególną uwagę zwrócić na higienę skóry poddanej zabiegowi – zmienić pościel, ręczniki, nie tulić się ze zwierzętami domowymi, unikać kontaktu ze wszystkim tym, co może prowadzić do powstania infekcji.