Mezoterapia Igłowa Ciała | Zlikwiduj Cellulit i Wiotką Skórę

Mezoterapia igłowa ciała

Mezoterapia igłowa skóry ciała jest jednym z najskuteczniejszych i najpopularniejszych zabiegów medycyny estetycznej stosowanych w celu redukcji mankamentów skóry ciała, leczenia zmian chorobowych oraz ich profilaktyki.

Czym jest mezoterapia igłowa ciała?

Zabieg mezoterapii igłowej polega na podskórnych i śródskórnych iniekcjach preparatów medycznych, takich jak: kwas hialuronowy, aminokwasy, peptydy, witaminy i inne składniki aktywne, które wpływają na poprawę wyglądu i kondycji skóry poprzez jej silną biostymulację i regenerację, napięcie i ujędrnienie. Mezoterapia jest zabiegiem małoinwazyjnym, najczęściej nie wymaga rekonwalescencji, a podanie składników aktywnych bezpośrednio do miejsc problematycznych czyni ją zabiegiem niezwykle skutecznym i gwarantującym szybkie efekty.

Najczęściej zabiegi wykonuje się w okolicach wewnętrznej strony ud, zewnętrznej strony tzw. bryczesów, brzucha, pośladków, pleców, bioder oraz piersi.

Dla wszystkich którzy chcą zlikwidować:

• cellulit
  • wiotką i luźną skórę
  • rozstępy
  • blizny

Po przeprowadzeniu wywiadu zdrowotnego, pacjent zostaje znieczulony za pomocą specjalnej maści. Następnie przeprowadzany jest zabieg poprzez wykonanie śródskórnych lub podskórnych iniekcji odpowiednio dobranego preparatu medycznego, w zależności od potrzeb pacjenta i wskazania.

Po zabiegu może wystąpić niewielka bolesność, zaczerwienie, siniaki oraz nieduży obrzęk skóry w miejscu przeprowadzenia zabiegu. Objawy te powinny ustąpić w ciągu 2-3 dni. Bezpośrednio po zabiegu mogą być też widoczne drobne grudki, tzw. depozyty preparatu, które ulegają wchłonięciu w ciągu 1-2 dni.

W newYOU Clinic do zabiegów mezoterapii igłowej ciała stosowane są wyłącznie sterylne certyfikowane preparaty medyczne takie jak:

• RRS HA WHITENING
  • RRS HA INJECTABLE
  • RRS HA STRIMATRIX
  • RRS HA CELLUTRIX
  • RPS HA LONG LASTING
  • DR CYJ

Aby osiągnąć maksymalne rezultaty przeprowadzanej terapii, należy w zależności od wskazania przeprowadzić serię od kilku do kilkunastu zabiegów w odstępach od 2-4 tygodni. Pełna terapia zostaje zarekomendowana podczas wstępnej konsultacji.

• ciąża i karmienie piersią
  • skłonność do powstawania bliznowców, keloidów
  • skóra płytko unaczyniona
  • uczulenie na dany składnik aktywny zawarty w preparacie
  • czynna infekcja, opryszczka w fazie aktywnej
  • choroby takie jak: cukrzyca, choroby krzepliwości krwi, choroby autoimmunologiczne, choroby nowotworowe, wirusowe zapalenie wątroby

Zalecenia przed zabiegiem:

• przez tydzień przez siedem dni przed zabiegiem należy unikać przyjmowania leków obniżających krzepliwość krwi, np. aspiryny, gdyż zwiększają one ryzyko wystąpienia siniaków.

Zalecenia po zabiegu:

• aby proces powrotu skóry do normalnego stanu przebiegał bez zakłóceń, należy w tym czasie zrezygnować z opalania i nie wystawiać skóry na działanie skrajnych temperatur m.in. w saunach.