Masaż Leczniczy Zgierz, Łódź | Plecy i Ciało | newYou-Clinic

Masaż leczniczy pleców/ciała Zgierz

masażysta/fizjoterapeuta

Masaż może być nie tylko przyjemny, ale i przede wszystkim wskazany dla naszego zdrowia. Warto jednak wiedzieć, że masaż relaksacyjny i leczniczy to dwie, zupełnie odmienne kwestie. Ten drugi nie zawsze będzie odprężający, niekiedy nawet wiąże się z bólem, jednak poprawia komfort życia

Czym jest masaż leczniczy?

Masaż leczniczy stanowi formę zabiegu i stosowany jest w medycznej rehabilitacji. Jego główny cel to pomoc w przywróceniu sprawności fizycznej po przebytych kontuzjach czy urazach. Nie jest to więc masaż, na który można udać się w celach relaksacyjnych.

Przed każdym masażem zostaje wykonana konsultacja z naszym fizjoterapeuta, aby mógł on sprecyzować, czy dana osoba nadaje się do konkretnego masażu, wykluczając dane przeciwwskazania oraz określa on cel pozabiegowy. Zaraz po konsultacji klient ma chwile dla siebie, aby mógł się przygotować do zabiegu. Masaż jest wykonywany za pomocą oliwki, która jest na bazie naturalnych kosmetyków, dzięki czemu dodatkowo zadbamy o nawilżenie oraz odżywienie skóry.

Masaż leczniczy powinien zostać zalecony przez lekarza. Stosuje się go w wielu przypadkach. Wskazaniem może być np. uciążliwy ból stawów czy kręgosłupa.Często stosowany jest także w przypadku drętwienia kończyn, bóli migrenowych, dyskopatii, wad postawy, obrzęków czy przykurczy mięśniowych.

Masaż leczniczy to bardzo intensywny i mocny masaż, który bazuje na technikach z masażu klasycznego. Chcąc pozbyć się całkowicie wszelkich napięć mięśniowych, zaleca się wykonywać masaże w serii od 3-5 masaży. Masaże powinny być wykonywane 2 razy w tygodniu, z przerwami 2-3 dniowymi. Chcąc utrzymać cały czas formę i dobre samopoczucie, zaleca się wykonywać masaż przynajmniej 1x w tygodniu.

• osteoporoza (szczególnie na zaawansowanym etapie)
  • zaawansowana miażdżyca
  • owrzodzenia