Masaż Klasyczny Pleców i Całego Ciała | Zgierz | newYou-Clinic

Masaż klasyczny pleców/ciała

masażysta/fizjoterapeuta

Masaż klasyczny ma bardzo wiele zalet, stąd ogromne zainteresowanie tą techniką praktycznie na całym świecie. Przede wszystkim masaż klasyczny wpływa bardzo korzystnie na układ krwionośny oraz limfatyczny.

Czym jest masaż klasyczny?

Masaż klasyczny ma nas nie tylko zrelaksować ale także pobudzić. Wykorzystuje się tutaj techniki które są bardziej dynamiczne i głębsze, w związku z tym masaż klasyczny bardziej ingerencyjnie oddziałuje na tkanki organizmu aniżeli masaż relaksacyjny. Dlatego też masaż klasyczny może być bardziej skuteczny w niektórych przypadkach niż masaż relaksacyjny.

Przed każdym masażem zostaje wykonana konsultacja z naszym fizjoterapeuta, aby mógł on sprecyzować, czy dana osoba nadaje się do konkretnego masażu, wykluczając dane przeciwwskazania oraz określa on cel pozabiegowy. Zaraz po konsultacji klient ma chwile dla siebie, aby mógł się przygotować do zabiegu. Masaż jest wykonywany za pomocą oliwki, która jest na bazie naturalnych kosmetyków, dzięki czemu dodatkowo zadbamy o nawilżenie oraz odżywienie skóry.

Rehabilitanci polecają go szczególnie w przypadku zapalenia stawów, ścięgien oraz mięśni, przy skręceniach i stłuczeniach w przypadku wad postawy oraz różnych problemów z kręgosłupem. Wielu lekarzy mówi także o korzystnym działaniu masażu klasycznego w przypadku nadwagi, nerwobólów, a także w chorobach i dolegliwościach związanych z przemianą materii. Warto jednak podkreślić, że masaż klasyczny może także stanowić doskonały sposób na relaks i odprężenie, na przykład po ciężkim dniu.

Zaraz po pierwszym masażu człowiek czuje się zrelaksowany, rozluźniony a tkanki są bardzie dotlenione. Chcąc pozbyć się całkowicie wszelkich napięć mięśniowych, zaleca się wykonywać masaże w serii od 3-5 masaży. Masaże powinny być wykonywane 2 razy w tygodniu, z przerwami 2-3 dniowymi. Chcąc utrzymać cały czas formę i dobre samopoczucie, zaleca się wykonywać masaż przynajmniej 1x w tygodniu.

• ostre i podostre stany zapalne w organizmie, podwyższona temperatura ciała
  • choroby nowotworowe
  • zapalenie żył, żylaki, tętniaki
  • problemy z krążeniem, nadciśnienie tętnicze, stan po zawale serca